Wakacje=czerwiec! Dla tych, którzy nie zamierzają się bawić w jakieś odliczanie dni na kalendarzu – i chcą doprowadzić czerwiec do granic słoneczności – mamy ważny komunikat:
NA ŚLĄSK OPOLSKI (01-06.06.2025) ZOSTAŁY OSTATNIE MIEJSCA!
Szerszy opis wraz z ceną znajduje się na naszej stronie internetowej (TUTAJ).
Obfitość atrakcji, jaką zaoferować może Śląsk Opolski, jest wręcz zadziwiająca. Stanowi on zatem ciekawą alternatywę dla bardziej zatłoczonych przez turystów regionów kraju. Tu ścierały się przez wieki wpływy polskie, czeskie i niemieckie. Dzięki tej mieszance kulturowej dziś możemy podziwiać niezwykłe obiekty, zachowane tradycje i obyczaje. W programie m.in.:
– Opole – piękna Starówka, a także słynny Amfiteatr i Muzeum Polskiej Piosenki, Muzeum Wsi Opolskiej;
– Moszna – baśniowy zamek z licznymi wieżyczkami i liczbą pomieszczeń równą liczbie dni w kalendarzu;
– Kamień Śląski – późnobarokowy pałac, miejsce narodzin św. Jacka Odrowąża;
– „Śląski Wawel” w Brzegu – zamek Piastów Śląskich;
– Małujowice – Kościół św. Jakuba z malowidłami pokrywającymi całe wnętrze świątyni;
– Góra św. Anny – Bazylika św. Anny Samotrzeciej oraz Kalwaria Annogórska, Muzeum III Powstania Śląskiego;
– 2h rejs po Odrze – i Kanale Gliwickim ze śluzowaniem;
– Nysa – Kościół św. Piotra i Pawła, Bazylika pw. św. Jakuba i św. Agnieszki oraz Pałac Biskupów Wrocławskich;
– Głogówek – Kaplica Loretańska oraz Kościół św. Bartłomieja;
– Gogolin – spotkanie z Karlikiem i Karolinką w Gogolinie.
Uczestników wyjazdu na ŚLĄSK OPOLSKI zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 12.05.2025 (poniedziałek) o godz. 11:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
Uczestników wyjazdu KOTLINA JELENIOGÓRSKA I DREZNO zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 12.05.2025 (poniedziałek) o godz. 10:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
Uczestników wyjazdu do LONDYNU zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 07.05.2025 (środa) o godz. 12:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
Uczestników wyjazdu do TOSKANII II (który będzie w dniach 07-14.06) zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 07.05.2025 (środa) o godz. 11:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
Uczestników wyjazdu do PARYŻA zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 07.05.2025 (środa) o godz. 10:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
Uczestników wyjazdu KOTLINA KŁODZKA I PRAGA (czyli tego w dniach 13-18.05.2025) zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 14.04.2025 (poniedziałek) o godz. 12:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
Uczestników wyjazdu na PODLASIE II (czyli tego w dniach 13-18.05.2025) zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które będzie 14.04.2025 (poniedziałek) o godz. 11:00 w naszym gdyńskim biurze przy ul. Świętojańskiej 36/2 (I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od ulicy Świętojańskiej).
W miarę możliwości, prosimy o obecność na spotkaniu organizacyjnym :)
<werble>
Uwaga, uwaga: mamy prezent z okazji pierwszego dnia wiosny! Na naszej stronie internetowej pojawiły się już opisy tegorocznych WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH :)
Opisy, daty oraz ceny wycieczek znajdują się >>> TUTAJ <<<
Przygotowaliśmy 18 wycieczek:
> 6 z nich to wycieczki "Gdynia Senior Tours 2025", dofinansowane z budżetu Miasta Gdyni w ramach konkursu pt. „Organizacja czasu wolnego Gdynia 55+ — sport, turystyka, rekreacja 2025”.
W przypadku tych 6 dofinansowanych wycieczek warunkiem udziału jest: zamieszkanie na terenie Gdyni oraz ukończony 55 rok życia. Jedna osoba może zapisać się maksymalnie na dwie takie wycieczki.
> 12 z nich to standardowe wycieczki jednodniowe. W tym przypadku nie trzeba mieszkać na terenie Gdyni oraz można zapisać się na kilka takich wycieczek
*Przypominamy, że ZAPISY NA WYCIECZKI JEDNODNIOWE 2025 RUSZĄ OD PIĄTKU 04.04.2025 / w godzinach 09:00-15:00 (w naszym biurze w Gdyni, przy ul. Świętojańskiej 36/2, I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od strony ulicy Świętojańskiej). Natomiast od poniedziałku 24.03 będzie można wziąć w naszym biurze darmową broszurkę z opisem wszystkich wycieczek jednodniowych :)
**Przypominamy również, że płatność za wycieczki jednodniowe przyjmujemy kartą lub gotówką od razu przy zapisach.
Z radością i dumą informujemy, że Miasto Gdynia zaufało nam po raz kolejny, dofinansowując dwa nasze tegoroczne projekty: "Gdynia Senior Tours 2025" oraz "Senior Power"! :)
Oznacza to, że będziemy mogli zorganizować wszystkie zaplanowane na ten rok wycieczki jednodniowe! Jednakże, w związku z tym, że chcielibyśmy ofertę wycieczek jednodniowych możliwie jak najlepiej dopracować, doszlifować i dopieścić, jesteśmy zmuszeni przełożyć zapisy o tydzień - ZAPISY NA WYCIECZKI JEDNODNIOWE 2025 RUSZĄ WIĘC OD PIĄTKU 04.04.2025 / w godzinach 09:00-15:00 (w naszym biurze w Gdyni, przy ul. Świętojańskiej 36/2, I piętro, nad Pizzą Hut, wejście obok sklepu Biedronka od strony ulicy Świętojańskiej). *Przypominamy również, że płatność za wycieczki jednodniowe przyjmujemy kartą lub gotówką od razu przy zapisach.
W ciągu najbliższych dwóch tygodni planujemy wrzucić daty, ceny oraz opisy wycieczek jednodniowych, dlatego serdecznie zapraszamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz mediów społecznościowych!